Fara iväg.

Ojojoj, har inte uppdaterat på ett tag märkte jag. Klockan är typ halv 4 på morgonen och jag borde sova men jag sitter och pluggar so istället, funkar jättebra... verkligen. Men det måste vara klart innan 7-8 imorgon/idag? Jag vettefan om jag får någon sömn inatt.
I alla fall, konserten i fredags var grym! Igår var jag på fotomässan med Tove det var också kul. :)
Idag har jag bara pluggat och slappat. Ni förstår att jag satt och köade i 9½ timme i fredags så jag har gått och blivit sjuk. Inte bra.
Idag/imorgon ska jag fara till Falun med skolan i alla fall, orkar inte gå in närmre på vad vi ska göra där just nu, om vi säger såhär. Vi får inte ha slöjd i skolan så vi har det i Falun. Kommer hem på fredag. Kan bli så att jag postar något inlägg när jag är där uppe men jag får se hur det blir med det, det beror på vad jag gör och vad jag känner för och så. :)
Ville bara berätta det.
/Kurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0