Skolan tar över mitt liv.

Nu är det kört. Jag kommer inte kunna vara inne på datorn varje dag, ALDRIG! Nu har hela mitt schema låst sig, och på fredag ska engelskan in (har inte gjort den ännu), och det är 3 uppgifter. Idag fick vi också en ny uppgift i NO (som är ganska bra för betyget) och den måste vara klar om några veckor, sen kommer ett nytt matteprov också. Men ikväll ska jag sätta mig vid bordet och planera in alla läxor, och dela ut min lilla tid till datorn (mindre än 30 minuter per dag, mån-fre). Önska mig lycka till!
/Tove

KURT! KOLLA, JAG BLOGGAR. 2 DAGAR I RAD T.O.M. :)


Kommentarer
Postat av: DUMMA! :P <3

Hahahah :P gumman 2-3 timmar på dagarna e väll ganska mkt? ;)

2009-11-03 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0